vrijdag 28 november 2014

Swappen in Wolvega

Gisteren ben ik voor het eerst naar een bijeenkomst geweest van Stampin'Up! voor demonstratrices.
Tijdens deze avond werden we op de hoogte gebracht van de komende Sale-a-bration 2015.
Hierover mag ik nog niets vertellen, dat komt begin december. We hebben een leuke make and take gedaan met nieuwe materialen, dus helaas nog geen foto.
Een leuk onderdeel van de bijeenkomst is het swappen, je maakt een klein item dat je ruilt met een van de andere deelnemers. Ik had 20 projectjes gemaakt, achteraf te weinig. Hieronder zien jullie alle leuke projectjes die ik heb ontvangen, nogmaals hartelijk dames dat jullie met mij hebben geswapt.
Ik ben vergeten om van mijn eigen projectje een foto te maken. Wel heb ik een foto van mijn naambadget gemaakt.
Papier: Pear Pizzazz, Very Vanilla, Soft Sky
Inkt, Pear Pizzazz, Soft Sky en Smoky Slate
Stempelset: Six Sided Sampler, Papillon Potpourri, Petite Petals
Ponsen: Petite Petals, Bitty Butterfly en Hexagon
Embossingfolder: Honeycomb




Van Alita Kramer kreeg ik alvast een vroeg kerst kadootje, ik vind hem super schattig.
 

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal erg leuk uit en klinkt gezellig! Wellicht moet ik dan toch een volgende keer ook maar eens gaan!

    BeantwoordenVerwijderen