woensdag 15 oktober 2014

Weer terug

Het was een tijdje rustig aan het Stampin'Up! front vanaf mijn kant, maar nu ga ik er weer tegen aan. Ik ben opnieuw ingestapt omdat ik graag Eefje als upline wilde houden. Vandaar dat ik een nieuw starterspakket mocht uitzoeken. Ik heb gekozen voor de kleine Projectlife map en bijpassende hoesjes en assesoires.
Aangezien ik de vlinderstempels al had, nu de ponsen uitgekozen, en omdat ik toe was aan een nieuwe hoekpons die van PL er bij gedaan.
Aangezien ik de Blackberry Bliss een prachtige kleur vind deze mee besteld en ook de whisper whit inkt. Eindelijk een groot wit inktpad, dat werkt.
De stempelset met de bloemen stond al even op mijn verlanglijst. En omdat het bijna kerst is ook wat uit de nieuwe herfst en winter catalogus besteld.
Project life

Ponsen, inkt en glitter

Stipped blossoms en White Christmas

All is Calm papier

Als je in Lelystad of omgeving woont en kennis wilt maken met de Stampin'Up! artikelen, dan kun je mij een mail sturen.
We kunnen dan samen kijken wat je wilt, een demonstratie met een make and take, een kaartje maken, of iets anders.

1 opmerking:

  1. Nogmaals welkom in ons gezellige Stempelplezier team. Bedankt voor je vertrouwen en loyaliteit.

    Groetjes
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen